آموزش مخفی کردن کلمات کلیدی در سایت

آموزش مخفی کردن کلمات کلیدی در سایت

می پسندم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
2,461 بار
2 نظر
محمد رحمتی
۲۸ فروردین ۱۳۹۵

مخفی کردن کلمات کلیدی در سایت Post  - آموزش مخفی کردن کلمات کلیدی در سایت

آموزش مخفی کردن کلمات کلیدی در سایت

با عرض سلام و وقت بخیر به کاربران عزیز سایت فامو !!!

مخفی کردن کلمات کلیدی در متن یا صفحه یکی از بدترین روش ها در سئو می باشد. یکی از فاکتورهای گوگل برای تعیین کلمه کلیدی هر متن یا صفحه در اینترنت، درصد حضور در متن می باشد. با این حال استفاده بیش از حد یک کلمه یا عبارت بخصوص در متن های کوتاه میتواند موجب بی معنی شدن متن و عدم رضایت خوانندگان شود.به همین دلیل بسیاری از وبمسترها متن های اضافی را که مملو از کلمه کلیدی مورد نظر آنهاست در صفحه قرار داده و با تکنیک های مختلفی از چشم کاربران سایت مخفی میکنند. در حالیکه گوگل به راحتی این کار را تشخیص میدهد و مخفی کردن کلمات کلیدی تاثیر منفی شدیدی بر سئو شما خواهد داشت.

روش های مخفی کردن کلمات کلیدی یا متن در سایت عبارتند از:

  • استفاده از متن همرنگ با بک گراند
  • مخفی کردن کلمات کلیدی پشت یک تصویر
  • قرار دادن متن در بیرون از کادر مانیتور با استفاده از CSS
  • قرار دادن سایز فونت روی صفر
  • مخفی کردن لینک در بین متن با قرار دادن آن روی یک کاراکتر و با سایز خیلی کوچک

ممکن است شما بدون قصد قبلی هریک از موارد بالا را انجام داده داده باشید. سایت و صفحات خود را بررسی کنید که شامل متن مخفی نباشد. هرچیزی که در کدهای صفحه قرار گرفته ولی برای کاربران سایت قابل مشاهده نیست ممکن است از نظر روبات های گوگل به عنوان مخفی کردن کلمات کلیدی شناخته شود. در نظر داشته باشید که مشتریان واقعی شما کاربران سایت هستند و نه موتورهای جستجو پس سایت را متناسب با نیاز آنها طراحی کنید.

روش صحیح استفاده از کلمات کلیدی مخفی

با این همه استفاده از متون و کلمات مخفی همواره کار اشتباهی نیست. بطور مثال اگر شما از کدها یا تکنیک های خاصی مانند JavaScript، تصاویر و فلش در سایت استفاده میکنید که برای روبات های متور جستجو قابل تشخیص و شناسایی نیستند. استفاده از متن جایگزین و عبارات مخفی میتواند کمک بزرگی برای درک بهتر موضوع نوشته توسط روبات ها باشد.
بسیار از کاربران ممکن است با مرورگرهای تلفن همراه یا سرعت اینترنت پایین به سایت شما دسترسی داشته باشند و یا حتی بعضی از افزونه های مرورگر خود را غیرفعال کرده باشند؛ در ابن موارد امکان مشاهده بخش هایی از سایت شما مانند فلش را نداشته و استفاده از متن جایگزین که در حالت عادی از چشم بازدیدکننده مخفی خواهد بود میتواند راهنمای مناسبی برای درک موضوع و متن شما باشد.

مهمترین موارد برای استفاده صحیح از متن جایگزین و مخفی کردن کلمات کلیدی عبارتند از:

تصاویر: استفاده از متن جایگزین که شامل کلمه کلیدی شما باشد انتخاب مناسبی خواهد بود. متن جایگزین از دید کاربران در حال عادی مخفی بوده و تنها در صورت لود نشدن تصویر نمایش داده میشود. همچنین بکار بردن توضیحات مربوط به هر تصویر در پایین آن برای درک بهتر عکس توسط کاربران مناسب است.

جاوا اسکریپت: محتوای یک کد جاوااسکریپت را میتوانید در یک تگ <noscript> قرار داده و به طریقی آن را طراحی کنید که تنها درصورت نمایش ندادن کد جاوا و یا غیرفعال بودن آن بر روی مرورگر کاربران قابل مشاهده باشد.

ویدئو: همانند آنچه برای تصاویر ذکر کردیم استفاده از متن توضیحی برای ویدئو یا فایل فلش بر روی سایت میتواند تاثیر مثبتی هم بر سئو سایت و هم بر رضایت کاربران شما به همراه داشته باشد.

 

 

موفق باشید

دیدگاه کاربران

2 دیدگاه

مقالات مرتبط

در این آموزش وردپرس، شما را در فرآیند ساخت وب سایت چند زبانه راهنمایی می نماییم. شما متوجه خواهید شد...
به عنوان یک صاحب وب سایت، موارد متعددی وجود دارد که می خواهید سایت خود را در حالت تعمیر حفظ...
پیوند یکتا نام دیگری است که به URL صفحه وب می گویند. زمانی که شما مقاله ای را مشاهده می...
در این مقاله مرحله به مرحله، آموزش ساخت وب سایت با المنتور را در چند مرحله به شما نشان می...