رپرتاژ: ارتباط بین تبلیغات بنری و رابط کاربری در وب سایت

رپرتاژ: ارتباط بین تبلیغات بنری و رابط کاربری در وب سایت

می پسندم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
2,362 بار
1 نظر
سید علی موسوی
۶ شهریور ۱۳۹۹

مسیر تحقق کسب و کار از بخش تبلیغات به گونه ای پیش می رود که جای دارد در پاره ای از مواقع به نکاتی اشاره شود تا مسیر تبلیغ یک کسب و کار خارج چارچوب های استاندارد و سودمند با صاحبان این مشاغل پیش نرود .

ما در این مطلب به مباحث مهمی درباره ی تبلیغات و ارتباط تبلیغات بنری با رابط کاربری وب سایتشان اشاره خواهیم کرد .

پیش از انجام مراحل تبلیغات که عموما طریق ^  طراحی بنر تبلیغاتی به صورت موشن گرافیک در پارسی طرح ایرانیان ^  صورت میگیرد باید ابتدا بر این موضوع آگاه باشید که تبلیغات تنها نمایش یک طرح گرافیکی توسط یک تیم خلاق در این زمینه صورت نمیگیرد ، خلاقیت در تبلیغات به شاخه های متعدد بستگی داشته و باید مورد ارزیابی دقیق و هوشمندانه قرار گیرد تا عملکرد نهایی کاملا رضایت بخش باشد .

تصور برخی ها اینگونه است که اگر ما یک بنر بسازیم و آن را در سایت های پربازدید قرار دهیم و از همان روز ما به فروش چندین برابری می رسیم ، اینکه این نظریه تا چه میزان صحت دارد نکته ای است که باید بدانید و در مورد آن بیشتر بخوانید ، ما در این مطلب به توصیه هایی میپردازیم که در این حوزه به شما تا مقدار زیادی کمک میکند .

header parsitarh - رپرتاژ: ارتباط بین تبلیغات بنری و رابط کاربری در وب سایت

چرا ارتباطی بین یک طراحی وب سایت خوب با تبلیغات بنری آن دارد ؟

در سایت فامو شما نمونه طرح های خوبی را میبینید که در آن ها از استاندارد های طراحی به خوبی استفاده و رعایت شده است . رعایت این استاندارد ها در طراحی وب سایت های تجاری ، شرکتی ، فروشگاهی و حتی شخصی باعث می شود تا هنگامی که شما برای تبلیغات می خواهید اقدامات لازم را صورت دهید نیمی از راه پیچیده و موثر در موفقیت را طی کرده باشید .

باید بدانید عملکرد تبلیغات شما به فروش شما از نقش مهم داشتن یک وب سایت خوب و حرفه ای در ساختاری که برای رابط و تجربه کاربری آن در نظر گرفته شده است نشأت میگیرد .

اینطوری نیست که شما بیایید و هزینه بسیاری برای تبلیغات خود بدهید و به جوانب دیگر آن توجه نکنید ، مطمئنا در این راه شکست انتظار شما را میکشد و باید منتظر هدر رفت پولی بابت تبلیغات گسترده داده اید باشید .

همیشه به این نکته دقت داشته باشید ، هیچ فروشنده ای دلسوز سرمایه ی شما نیست و این شما هستید که باید بر علم خود و تحقیقات بیشتر در بخش هایی که میخواهید سرمایه گذاری و تبلیغات انجام دهید تکیه کنید .

اگر به تیم طراحی فامو دات آی آر مراجعه کرده باشید ، این موضوع را میتوانید ببینید و شاهد باشید ، آموزش هایی که به شما داده می شود ، ابزارهایی که در اختیار شما قرار میگیرد و همچنین طرح های جذابی که برای شما طراحی می شود همه و همه برای شما موثر و کمک کننده هستند و باید از آن ها به نحوه ای هدفمند و حرفه ای در راستای اهداف خود بهره گیری نمایید .

Viral Marketing Campaign 4 - رپرتاژ: ارتباط بین تبلیغات بنری و رابط کاربری در وب سایت

تصور کنید امروز یک هویت تجاری برای کسب و کار خود ایجاد کرده اید ( این نمونه ها را ببینید ) پس از آن به  سراغ وب سایت پارسی طرح ایرانیان رفته و نسبت به سفارش طراحی بنر اقدام می کنید ، با آماده طرح شما ، به دنبال این هستید که در یک وب سایت خوب برای تبلیغات قدم بردارید ،  هزینه های سنگینی برای تبلیغ در نظر میگیرید و شروع به فعال سازی کمپین تبلیغاتی خود می کنید .

به مرور زمان متوجه میشوید صرفا شما در حال دریافت سیگنال های منفی یا خنثی از سوی کاربران هستید به این صورت که وقتی کاربر به وب سایت شما مراجعه میکند ، این مراجعه تبدیل به مشتری نمی شود و شما صرفا روز شمار تبلیغاتی که بابت آن هزینه های زیادی پرداخت کرده اید را می شمارید .

دلیل این مشکل کجاست !  ، رابط کاربری را جدی بگیریم !

اینکه چرا باید رابط کاربری را جدی بگیریم توضیحی است که در این قسمت با شما در میام خواهیم گذاشت .

ابتدا بدانید که رابط کاربری چه وظیفه ای بر عهده دارد :

از زمانی که یک کاربر وارد صفحه ی سایت شما می شود ، وظیفه ی مهم رابط کاربری آغاز می شود . هنگامی که شما یک سایت طراحی می کنید یا آن را به طراحان برجسته پارسی طرح ایرانیان می سپارید ، طراحان از تخصصی که در زمینه طراحی وب سایت دارند بهره گیری می کنند تا یک صفحه ی ایده آل و جذاب از نگاه کاربر را بسازند ، به این گونه است که نوع چیدمان ، انتخاب رنگ ها ، انتخاب فونت ها ، انتخاب تصاویر استفاده در سایت همه و همه مورد ارزیابی و بررسی دقیق قرار میگیرد تا وقتی که یک کاربر به سایت مراجعه میکند در زمان کوتاه { کمتر از چند ثانیه } به نتیجه ی خوبی برسد و این نتیجه در خرید از محصول یا خدمت شما منجر شود .

در مجموع وقتی یک کاربر نتیجه ی ورودش تبدیل به خروجی مثبت و خرید از محصول شما باید ، اینجاست که رابط کاربری وظیفه ی خود را به خوبی انجام داده است و کاربر با یک تجربه ی کاربری خوبی از وب سایت شما خارج می شود و اغلب در این مواقع به بازگشت و خرید مجدد کاربر منجر می گردد .

البته در این خرید مجدد عواملی نظیر محصول با کیفیت ، پشتیبانی خوب و قیمت های منصفانه هم موثر و نقش دارند .

در انتها در صورتی که سوالی از مجموعه پارسی طرح ایرانیان دارید می توانید در طریق صفحه ی تماس با ما ، با مشاوران در ارتباط باشید .

سربلند و پیروز باشید .

دیدگاه کاربران

یک دیدگاه

مقالات مرتبط

پروفیل سبک یا پروفیل مبلی که به قوطی سبک هم معروف است، از ورق روغنی (ورق نورد سرد) و براساس استاندارد...
همه ما شاهد پیشرفت چشم‌گیر هوش مصنوعی در سراسر جهان هستیم. در این زمینه محصولات و خدمات گسترده‌ای وجود دارد...
لیپوماتیک یکی از روش هایی است که شما را از شر چربی های اضافی رها می کند. با این حال...
همانطور که می‌دانید، دنیای امروز با سرعت زیادی به سمت فناوری در حرکت می‌باشد. یکی از آورده های تکنولوژی برای...