افزونه ساخت اپلیکیشن وردپرسی

افزونه ساخت اپلیکیشن وردپرسی

می پسندم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
4,164 بار
0 نظر
محمد رحمتی
۱۱ تیر ۱۳۹۴

post - افزونه ساخت اپلیکیشن وردپرسی

قراره افزونه ای رو بهتون معرفی کنم که با اون بتونین یک اپلیکیشن یا نرم افزار iOS و یا Android برای سایت خودتون درست کنید. خب راه های زیادی برای این مورد وجود داره که احتیاجی نیست شما یک اپلیکیشن رو از ابتدا بسازید و هزینه های زیادی رو متحمل بشید. میتونید به راحتی در نرم افزار خودتون ایجاد نوتیفیکیشن کنید و برای هر خبر جدید و نوشته یا هر فعالیت هایی که میخواهید به نمایش دربیاد داشته باشید. پس در ادامه با فامو همراه باشید.

پس بیشتر از این منتظرتون نمیذارم ! نام این افزونه AppPress هستش که ترکیب عظیمی رو به سهولیت فراهم میکنه .همراه با پسوندهای سفارشی و توسعه ی اون، میتوان پلتفرم قوی ایجاد کرد.

AppPress چیست ؟

این افزونه به شما این امکان رو میده تا یک اپلیکیشن ساده برای پلتفرم های iOS و اندروید رو برای سایت وردپرسی ایجاد کنید. میتونید به صورت فشرده و ادغامی نوتیفیکیشن هایی رو داشته باشید.ایجاد یک تجارت با استفاده از این نرم افزار و ارتباطش با ووکامرس امکان پذیره ،استفاده از شبکه های اجتماعی و در کل تمامی تنظیماتی که به وسیله ی پلتفرم phonegap پشتیبانی میشه ممکن هستش.

پس از نصب افزونه شما در مرورگر خود در کامپیوتر هیچ تغییر و اشکالی رو مشاهده نخواهید کرد و فقط و فقط این تغییرات رو در اپلیکیشن سایت خود میتونید ببینید. لازم به ذکر هستش که این افزونه به صورت آفلاین کار نمیکنه و کاربران باید برای استفاده از اون به اینترنت متصل باشند.

نصب افزونه

اول، از پیشخوان وردپرسی و از بخش نصب افزونه ها، افزونه ی مورد نظر رو بارگذاری کنید.

ax 11 - افزونه ساخت اپلیکیشن وردپرسی

این افزونه با سایت وردپرسی شما ادغام میشه و خصوصیات نرم افزاری به اون میده.
اگه میخواید نرم افزارتون کاملا تمییز و مرتب دربیاد تیم نرم افزاری AppPress به شما پیشنهاد میکنه که در صورت تمایل از تم های مد نظر اونها استفاده کنید. ( AppPresser.com)

ساخت صفحه ی اصلی نرم افزار

پیشنهاد میشه که برای نرم افزار خود، صفحه ی اصلی متمایزی رو ایجاد کنید. این صفحه فقط در زمانی که افراد از اپلیکیشن شما استفاده کنند رویت میشه و هیچ تاثیر منفی روی سایت شما نمیذاره. از پیشخوان وردپرس صفحه ی اصلی رو ایجاد کنید :

ax 2 - افزونه ساخت اپلیکیشن وردپرسی

سپس به بخش تنظیمات رفته و همانند تصویری که میبینید یک سری تنظیمات برای اپلیکیشن شما وجود دارد که میتونید اونها رو شخصی سازی کنید :

ax 3 - افزونه ساخت اپلیکیشن وردپرسی

امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع بشه و بتونید از اون استفاده کنید. البته لازمه بگم که این افزونه به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته اما نسخه ی پرمیوم هم داره که مسلما امکانات بسیار زیادی در آن نسخه برای شما در نظر گرفته شده است.

شاد باشید

اطلاعات

دیدگاه کاربران

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد

مقالات مرتبط

افزونه GDPR یکی از ساده ترین و محبوب ترین افزونه های Cookie Consent است. شما می توانید به سادگی افزونه...
افزونه Easy Update Manager، افزونه ای سبک و در عین حال قدرتمند است که به شما امکان می دهد تا...
  افزونه رسانه اجتماعی به شما امکان می دهد تا آیکون های اشتراکی مربوط به RSS، ایمیل، فیس بوک، توییتر،LinkedIn...
افزونه Imsanity یکی از افزونه های تغییر سایز تصاویر در وردپرس است. به طور خودکار قابلیت تغییر اندازه عرض، ارتفاع...