۴ قانون طلایی سئو در سال ۲۰۱۵

۴ قانون طلایی سئو در سال ۲۰۱۵

می پسندم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
2,909 بار
1 نظر
محمد رحمتی
۴ اسفند ۱۳۹۴

قانون طلایی سئو در سال ۲۰۱۵ Post - ۴ قانون طلایی سئو در سال ۲۰۱۵

۴ قانون طلایی سئو در سال ۲۰۱۵

با سلام خدمت کاربران عزیز سایت فامو !!!

در این پست ۴ قانون و تاپیک کلیدی رو که در سال ۲۰۱۵ شناخته شده و نتیجه شده رو واستون آماده و قرار دادم و امیدوارم که با رعایت این نکات بتونید سئو سایت خودتون رو بهتر و به اصطلاح سبز نگه دارید تا با موتور های جست و جو مشکلی پیدا نکنید ، در ادامه با ما همراه باشید…

در سال های اخیر سئو یک عنصر بسیار کلیدی در استراتژی های موفقیت یک بازاریابی و کسب و کار اینترنتی بوده است . اگر از آن دسته وبمسترانی باشید که به سئو بسیار اهمیت می دهند ، و مطالب فامو را همیشه در رابطه با سئو دنبال کرده باشید ، قوانین سئو هر چند مدتی تغییر یا کم و زیاد می شوند . هر موتور جستجویی برای خود قوانینی دارد و در حال حاظر همانطور که مطلع هستید، گوگل برترین موتور جستجو است ، پس باید سایت خود را بیشتر بر اساس قوانی گوگل بهینه سازی کنید .

البته گوگل عادت دارد که همیشه قوانین سئوی خود را اعلام نکند ، یا حداقل خیلی شفاف اعلام نکند . , وب سایت digitalsherpa ، ۴ قانون طلایی برای سئو در سال ۲۰۱۵ را معرفی کرده است که در این مطلب فامو آنها را توضیح خواهم داد .

 

۱ – کیفیت و مقدار محتوی مطالب شما

گوگل همیشه به وب سایت هایی که دنبال رتبه بهتر در نتایج جستجو هستند ، گفته است که کیفیت مطالب شما بسیار مهمتر از تعداد مطالب یا اینکه با چه سرعتی در سایت خود مطلب قرار می دهید است . دقت کنید ، برای مطالب خود متن بیشتری بنویسید ، البته نه هر نوع متنی ! باید مفید باشد تا کاربر وقت بیشتری را در وب سایت خود صرف کند . مطالب با محتوی و کیفیت بیشتر معمولا کاربرد بیشتری برای کاربران دارند و با توجه به این که بیشتر سیاست های گوگل بر همین اساس تعریف شده اند ، اگر این مورد را رعایت نمایید ، احتمال این که در نتایج گوگل بهتر پیدا شوید ، خیلی بیشتر می شود .

 

۲ – یا ریسپانسیو یا نسخه موبایل !

در چند سال گذشته همانطور که مطلع هستید ، استفاده از گوشی های موبایل هوشمند ، رشد نجومی را داشته است . آمار نشان داده است که در آمریکا از هر ۱۰ نفر ، ۹ نفر دارای موبایل های هوشمند هستند و با توجه به این که جستجو در اینترنت توسط سمارت فون ها امروزه بسیار رونق پیدا کرده است ، طبیعتا باید گوگل و سایر موتور های جستجو نیز در این باره برای وب سایت ها قوانینی وضع کند تا خود را با دنیای جدید سمارت فون ها سازگار سازند . بنابر این ، هر وب سایتی که تجربه وبگردی بهتری به کاربران خود که توسط موبایل های هوشمند به اینترنت دسترسی دارند را بدهد ، رتبه بهتری در گوگل و سایر موتور های جستجو خواهد داشت . نتیجه می گیریم که یا برای سایت خودا نسخه موبایل قرار دهید ، یا وب سایت خود را ریسپانسیو طراحی کنید .

 

۳ – به جای کلمات کلیدی به محتوی بیشتر اهمیت دهید

بازم محتوی ! دقت کنید محتوی خیلی مهم هستش ! شاید از آن دسته از وبمستران باشید که متن بسیار کمی برای مطالب خود می نویسند امکا در عوض ۲۰۰ تا کلمه کلیدی برای هر پست تعریف می کنید ! شاید این سیایت در ۴ سال گذشته جوابگو بود ، زمانی که کلمات کلیدی حرف اصلی را در سئو می زدند ! اما قوانین جدید سئو این گونه نمی گویند . باید برای هر مطلب نهایتا ۶ الی ۱۰ کلمه کلیدی مرتبط انتخاب نمایید و مانور اصلی شما بر روی محتوی باشد . گوگل گفته است که به زودی اهمیت کلمات کلیدی نسب به context یا همان محتوی بسیار کمتر خواهد بود .

 

۴ – کپی نکنید ! خودتان بنویسید

گوگل در سال سال های اخیر کی استراتژی معرفی کرده است به نام Google Scraping که هنوز نیز ادامه دارد . نحوه کار به این صورت است که سایت های هرز و نامفید کم کم ، کمرنگ و بعد از مدتی تقریبا از نتایج گوگل حذف می شوند . عین جمله ای که گوگل در بخش وبمستر خود به آن اشاره کرده بود جمله زیر بود

” Google is beginning to scrape data directly from websites “ یعنی گوگل علمیات خراش داده را شروع کرده است . پس از این مورد چهار نتیجه می گیریم هرگز از سایت های مشابه کپی نکنیم ! حتی اگر هر ۴ روز یک بار یک مطلب در سایت خود قرار دهیم .

 

 

ما را از نظرات و پیشنهادات سازنده خود محروم نفرمایید…

با آرزو موفقیت برای شما کاربر عزیز

 

 

 

دیدگاه کاربران

یک دیدگاه

مقالات مرتبط

در این آموزش وردپرس، شما را در فرآیند ساخت وب سایت چند زبانه راهنمایی می نماییم. شما متوجه خواهید شد...
به عنوان یک صاحب وب سایت، موارد متعددی وجود دارد که می خواهید سایت خود را در حالت تعمیر حفظ...
پیوند یکتا نام دیگری است که به URL صفحه وب می گویند. زمانی که شما مقاله ای را مشاهده می...
در این مقاله مرحله به مرحله، آموزش ساخت وب سایت با المنتور را در چند مرحله به شما نشان می...